Minden, amit tudnod kell, ha Covid járvány idején utaznál

Tények és tévhitek vírushelyzet alatt történő utazásról.

 

Szívesen utaznál, de nem tudod, milyen akadályok gördülhetnek eléd? Attól tartasz, a korlátozások miatt nem tudnád százszázalékosan kiélvezni pihenésed? Csokorba szedtük azokat a kérdéseket és tévhiteket, melyekkel leggyakrabban találkozunk.

A bejegyzés a megírás pillanatában életben lévő szabályozásrend alapján készült. A mindenkor aktuális információkat és tudnivalókat honlapunkon folyamatosan frissítjük.

 

Kép forrás: https://onemocneni-aktualne.mzcr.cz/covid-19

„Nekem van védettségi igazolványom, de a páromnak nincs. Akkor nem mehetünk?”

Nincs szükség védettségi igazolványra az utazáshoz, ezért számunkra az sem probléma, ha egyikőtök sem rendelkezik vele. Nem csak szállodánk, de a Gyulai Várfürdő és a város nevezetességei is igazolás nélkül látogathatók, szóval semmiképp ne hagyd otthon a párod!

 

„Ha nem vagyok beoltva, elfogadják a negatív PCR tesztet is?”

Ahogy védettségi igazolványra, úgy negatív PCR tesztre sincs szükség a nálunk töltött pihenéshez. Ettől függetlenül örülünk, ha rendelkezel vele, hiszen ez azt jelenti, hogy nem vagy beteg, azonban szállodánkban nem szükséges bemutatnod azt. 

 

„Mindenhol maszkot kell hordanom?”

Bár manapság már nem csak a szemüveg, de a maszk is öltöztet,  hotelünkben vendégként mégsem muszáj viselned, ha nem szeretnéd. Dolgozóink számára kötelező a maszkviselés, de reméljük, így is látod arcunkon, mekkora örömmel fogadunk. Ha azonban betérnél valamelyik kiállítóhelyünkre, mindenképp legyen nálad maszk!

 

„Nem üzemel a svédasztal?”

A hasad miatt ne aggódj, továbbra is svédasztalos reggelivel és vacsorával várjuk vendégeinket, a fogyasztásban nincs korlátozás. Szeretnénk azonban megkérni, hogy az étterembe való belépéskor fertőtlenítsd kezed és az ételek szedéséhez minden esetben a kihelyezett eszközöket használd.

 

„Ha mégsem mehetünk, elúszik a pénzünk?”

Talán a legijesztőbb, és éppen emiatt a leggyakrabban elhangzó kérdés, ezért íme, a megnyugtató válasz: Amennyiben a foglalás bármilyen okból meghiúsul, legyen szó vírushelyzetről vagy egyéb körülményről, szállodánk a befizetett összeg felhasználására lehetőséget biztosít a későbbiekben.

 

Számunkra a legfontosabb, hogy utazásod során teljesen biztonságban érezd magad nálunk, ezért szállodánk minden szükséges higiéniai előírást és eljárást betartva vár Téged és párod.

  • Szálláshelyünk tisztán tartása a koronavírus ellen hatékony tisztítószerek alkalmazásával történik.
  • A szobákban és a közösségi terekben kézfertőtlenítőket helyeztünk el, kérjük, használd őket!
  • Munkatársaink maszkot viselnek. Neked nem kötelező, de ha szükséged lenne rá, a recepción bármikor van lehetőséged kérni.
  • SPA részlegünkben megszűnt a közös használat lehetősége, kizárólag privát bérlési formában érhető el.
  • Recepciónkon készpénzmentes fizetési opciót is biztosítunk.

 

Ha sikerült eloszlatnunk a kételyeidet és megjött a kedved az utazáshoz, vagy esetleg olyan kérdés merült fel benned, amire itt nem kaptál választ, kérjük, fordulj hozzánk bizalommal bármikor az alábbi elérhetőségeinken:

e-mail: info@karitativhotel.hu

Telefon: +36 30 5995058

A bejegyzés trackback címe:

https://corvinhotelgyula.blog.hu/api/trackback/id/tr9016771528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Corvin Hotel Gyula

Friss topikok

süti beállítások módosítása